Thursday 19 October 2017

Professional Forex Handelsmann Intervjuer


Slideshare bruker informasjonskapsler for å forbedre funksjonalitet og ytelse og gi deg relevant reklame Hvis du fortsetter å surfe på nettstedet, godtar du bruk av informasjonskapsler på denne nettsiden Se vår brukeravtale og personvernpolicy. Slideshare bruker informasjonskapsler for å forbedre funksjonalitet og ytelse, og for å gi deg relevant reklame Hvis du fortsetter å surfe på nettstedet, godtar du bruken av informasjonskapsler på dette nettstedet. Se vår personvernerklæring og brukeravtale for detaljer. Beskriv alle dine favorittemner i SlideShare-appen. Få SlideShare-appen til å lagre for Senere til og med offline. Gå videre til det mobile nettstedet. Dobbeltklikk for å zoome ut. Intervju med Pro Forex Trader Lynette Allen. Del dette SlideShare. LinkedIn Corporation 2017.FOREX TRADERS. Jarratt Davis har handlet profesjonelt siden 2008 og handler for sine kunder via en London-basert selskap, autorisert og regulert til å administrere kundens investeringer gjennom FCA i Storbritannia. I dette eksklusive intervjuet kaster han litt lys på ho w industrien arbeider på institusjonelt nivå og hvordan detaljhandlerne i siste instans kan handle på lignende måte. Han mener at forhandlere bør fokusere mer på grunnleggende analyse og lære å handle med grunnleggende, som er en handelsmetode som han nesten aldri har lært i Forex trening. Hvordan kom du inn i valutahandel verden. Jeg oppdaget Forex helt ved en tilfeldighet etter å ha søkt etter en valutaomregning nettsted før en tur jeg planla jeg så en annonse om handel online og besluttet å ta en titt. Etter en et par år med testing, begynte jeg endelig å forstå hvordan markedene beveger seg og hvordan de skal tjene på dem. Mitt mål var å handle andre menneskers penger og utnytte mine evner. Jeg hadde ikke noen form for formell opplæring i bank eller økonomi og aldri holdt noen form for tilknyttet ansettelse Jeg er helt selvlærte og begynte som en detaljhandel. Hvorfor handler du for kunder. Da jeg startet, hadde jeg ikke en betydelig sum penger til å handle, som jeg var ganske ung, trengte jeg en måte å utnytte mine ferdigheter med å handle uten å bli distrahert. Opplæring for klienter virket som det åpenbare valget for meg, og den vanskeligste delen var å bygge opp en track record på ganske små kontoer, mens overbevisende mine aller første investorer for å stole på meg. Etter et par år hadde jeg verifisert ytelse og å finne klienter ble mye lettere. Over tid gikk minimumene mine opp, og jeg er nå en av de eneste FX-forhandlerne som tilbyr administrerte kontoer gjennom et fullstendig FCA-regulert selskap i London . Vil du anbefale denne ruten for forhandlere som leser dette. Definitivt Det kan være vanskelig først fra et psykologisk perspektiv fordi du er ansvarlig for andres investeringer. Men over tid blir det lettere og alt blir en del av jobben. Opplæring for kunder er en veldig god måte å utnytte dine evner og minimerer risikoen for å tørke ut kontofondene dine unødvendig. Hvordan er metodene dine forskjellige fra andre forhandlere i detaljhandelsindustrien ry. En ting som jeg husker fra begynnelsen av dagen, er hvor mye utdanningskurs eller produkter som er helt avhengige av teknisk analyse. Nesten hvert kurs eller system er basert på begreper som faktisk kan læres gratis online. I min erfaring fokuserer jeg rent på teknisk analyse fører til en syklus med uendelig bytte og bytte av systemer, noe som til slutt fører til tap og inkonsekvens. Nesten hver detaljhandler som jeg har jobbet med, startet ved å bytte tekniske systemer og tapt penger i prosessen. I motsetning til dette er ingen vellykkede institusjonelle handelsmenn som jeg vet om bruk teknisk analyse som grunnlag for sin handel. Mest bruk grunnleggende analyse utelukkende og en veldig liten prosentandel inkludert meg kombinere de to tilnærmingene jeg foretrekker å fokusere på grunnleggende og følelser som kjører markedsprisen. Faktisk, når jeg møter en såkalt guru i detaljhandel, er det første jeg ser etter når jeg bestemmer om de er virkelig vellykkede, fokuset de legger på teknisk analyse. Hvorfor tror du at de fleste forhandlere ikke bruker grunnleggende. Dette er et flott spørsmål og en jeg har tenkt på mye. Jeg tror den viktigste grunnen er at det ganske enkelt ikke er lært alt så mye Hvis du søker online for et kurs for Forex kurset det meste av det du finner finner du bare en rehash etter en av de samme tekniske systemene. Og jeg tror at årsaken til dette er at de fleste av disse kursleverandørene bare er mislykkede detaljhandlere. De kunne ikke tjene penger på handel, slik at de bare selger informasjon til nye handelsmenn i stedet. På grunn av denne mangelen på informasjon tror jeg også at mange nye og erfarne forhandlere har misforståelsen om at handelsgrunnlag er komplisert og vanskelig å forstå, men dette er ikke tilfelle i det hele tatt. Så hva er din trading method. My metode eller teknikk til handel markeder er faktisk ganske enkel. Jeg bare lese valuta nyheter hver dag og overvåke hva som flytter markeder i en bestemt retning jeg så lo ok å plassere handler i den retningen ved hjelp av tekniske ferdigheter jeg utviklet i mine tidlige år. Et eksempel på en nylig handel er USD JPY valutaparet i 2013 Det ble kunngjort i begynnelsen av fjoråret at Japan ville starte en prosess med kvantitative lettelse, en prosess som devaluerer en valuta Så det var ganske klart at handelen å ta var å kjøpe USD og selge JPY så lenge denne policyen ble holdt på plass. Hver gang prisen på det paret falt, visste jeg at det var bare fortjeneste eller usikkerhet i markedet Jeg visste at markedet før eller senere ville gjenoppta kjøp av paret basert på de sterke grunnleggende i spillet Faktisk, jo lengre det falt, var muligheten til å komme i lang posisjon på en stor pris. USD JPY har gjennomgått nye høyder i løpet av 2013, samtidig som det gir mange pullbacks og muligheter til å komme inn i nye lange posisjoner. Dette var faktisk et av mine mest lønnsomme par i fjor og ser bra ut når vi går inn i 2014. Når du forstår styrkene som driver markedet, det er et veldig enkelt tilfelle av handel med de kreftene hver gang markedet beveger seg mot den forventede retningen. Disse typer muligheter oppstår hver dag og gir rikelig med fortjeneste som gir sjanser over de store valutaene. Hva er Din største råd for alle detaljhandlere som leser dette. Gå vekk fra diagrammene og begynn å ta hensyn til hva som faktisk driver prisen grunnleggende. Det er alltid en grunn til store trekk på et valutapar Hvis du forstår årsaken, vil dette la du tar informerte beslutninger om hvorvidt du skal kjøpe eller selge. Et annet poeng å markere er at grunnleggende er ikke så komplisert som mange tror. Faktisk er denne tilnærmingen veldig enkel Markedene fokuserer bare på en eller to grunnleggende faktorer til enhver tid, noe som gjør det er lett å identifisere og handle sammen med fokus på markedets oppmerksomhet. 14. april 2012 kl. 22.00 stephane. Our første intervju mottok utrolig tilbakemelding fra leseren vår s så vi trodde det var på tide at vi tok med deg en ny. Uten ytterligere forsinkelser, la oss høre fra en av GCIs mest verdsatte forretningspartnere Aleksandar Alex har aktivt handlet med oss ​​siden 2003. Han har også utviklet en unik Trading Strategy on Crude Olje og GOLD som vi vil se nærmere på i andre del av intervjuet. Kan du fortelle oss når og hvorfor du begynte å handle Forex I det siste var det min vanlige praksis i noen år å konvertere valutaer mellom bankkontiene og fordelene fra fluktuasjonene i valutakursene mine. Jeg pleide å konvertere USD til DEM eller CHF til GBP og vent på at valutakursen skulle bevege seg i min favør. Jeg hadde en god bankens valutakurs med stramme sprekker og var ganske fornøyd med denne prosessen Inntil en dag kom at jeg overførte de fleste av pengene mine i USD og valutaen startet sin flermånedersfall og til og med flerårig svakhet senere ble jeg veldig opprørt over dette og skjønte at jeg ikke var kunnskapsrik nok i mine beslutningsprosesser som jeg stolte på på min intuisjon og banker s råd så jeg begynte å søke på nettet i panikk for å lære mer om valutaer Det er da jeg først hørte om online trading konseptet og jeg tok mitt første Forex kurs i 2003 Det var også dette året jeg først hørt om GCI Financial Ideen om Forex trading virket veldig spennende, og jeg var sikker på at jeg ville finne noe virkelig gunstig i denne historien. Rangering siden 2003 Så Alex du er en veldig erfaren handelsmann i dag, og jeg antar at du har bygget en solid handelsstrategi gjennom årene Kan du beskrive det på noen få linjer Min Trading Strategy TS er et profesjonelt dokument som sammenhenger sammen et sett med nøye definerte profittmuligheter, markedsmønstre, handelsregler, mentale holdninger og pengehåndtering for å generere fortjeneste. robust TS blindt er den eneste måten å lykkes i å tjene fortjeneste konsekvent Å overvinne den vanlige markedsfaren er også en viktig del av min TS, og den består av 12 svært viktige tant poeng Godkjennelse og håndtering av internett - og plattformbegrensninger ser ut til å være ekstremt nyttig, så dette er en del av mitt TS-dokument også. Den viktigste delen av min TS er relatert til å vinne tankegangshendelser og atferd. Og jeg har to forskjellige strategier, langsiktige trading intraday svinger og en annen for daglig ukentlig handel Jeg finner mest suksess når du søker min TS på EUR USD, GBP USD, USD CHF, USD CAD, Råolje, Gull og SMI Dette dokumentet kalt TS er så viktig at jeg dedikert mange timer i å presentere den profesjonelt i min Mastering the Art of Currency Trading spesialisert handelsutdannelseskurs. Dette er et ganske viktig tips du gir til handelsfolk. Bygg en solid handelsstrategi og hold deg til det mens du arbeider med å håndtere markedets frykt. nybegynnere leser dette intervjuet, men også for de mer erfarne handelsmenn som også er interessert i handelsstrategien din, kan du forklare hvilke tekniske indikatorer du bruker mest d hvorfor jeg bruker RSI, SMA, støtte motstandslinjer, lysemønstre, falske trekk før viktige nyhetsmeldinger, Fibo-linjer og få andre proprietære indikatorer. Det viktigste punktet med en indikator er at man skal velge alle variabler av denne indikatoren ved backtesting med en absolutt presisjon slik at det kan generere fortjeneste på en stor prøve Ingen indikator kan forutsi markedsbevegelsene med 90-100 suksessrate, men så lenge det genererer signaler som totalt i minst 30 bransjer gir fortjeneste, så anser jeg det vellykket. Dette avsluttes første del av vårt intervju med Alexander Grujic. Sjekk snart tilbake for del 2 for eksklusive tips og nybegynneres råd fra denne erfarne og vellykkede handelsmannen Alex vil også fortelle oss hvorfor han valgte å handle med GCI og vi vil detaljere hans Mastering The Art of Currency Trading spesialisert trading pedagogisk kurs også. Trading Lifestyle Podcast Trading Heroes Forex Trading Blog Pro Trader Interviews. Explicit EP26 Greg McLeod S calping Forex, en stor Yahoo handel og hans store Hvorfor. Det er dag handelsmenn og så er det scalpers Hvis du selv om dag handel er tøft, kan scalping være enda tøffere eller er det I denne episoden, setter jeg meg ned med vellykket scalper Greg McLeod og lære hvordan han startet. Eksplisitt EP24 Joel Kruger Investment Banker slått Pro Forex Trader. There er noe om handel som tiltrekker seg bestemte typer mennesker Siden du er her, er du sannsynligvis en av de menneskene Joel var hekta på trading etter å ha sett en handel etasje og selv om hans reise til profesjonell handel tok noen interes. Explicit EP22 Andrew Mitchem s Odd Journey til å bli en vellykket Forex Trader. If du visste Andrew Mitchem før han ble en vellykket Forex trader, ville du aldri ha gjettet at han ville bli en Dette er fordi han hadde en av de mest usannsynlige tidligere yrker Alt dette og hvorfor handelsmenn har de beste ferier. Eksplisitt EP18 Hvordan Reynaldo Soriano gjør en levende handel 1 time en dag. I denne episoden Ode, jeg hadde gleden av å snakke med Reynaldo Soriano, en profesjonell handelsmann som opprinnelig er fra Australia, men bor nå i San Francisco Bay Area. Han deler mange personlige erfaringer og hvordan han kom tilbake fra et stort tap til t. Eksplicit EP17-bankforhandler snude uavhengig handler Walter Vannelli deler sin erfaring. Denne episoden av Trading Lifestyle Podcast-funksjonene Walter Vannelli Han er en uavhengig Forex fra Italia En interessant ting om Walters handelsbakgrunn er at han pleide å være en forhandler ved en bank. Eksplisitt EP16 Hvordan tilpasset programmering kan hjelpe nesten enhver handler med Shaun Overton. Shaun Overton er en Metatrader og Ninja Trader programmerer og har en av de beste Forex-relaterte YouTube-kanalene etter min mening jeg setter meg ned for å snakke med ham og finne ut hvor nesten en hvilken som helst Forex-handler kan dra nytte av automatisering. Eksplisitt EP15-handel for en levende risiko bare 8 til 12 pips per handel Kim Krompass. Er det virkelig mulig å bare risikere 8 til 12 pips per handel og handel for en levende Dette er faktisk ganske vanlig for Kim Krompass. Hun er en av de eneste handelsmennene jeg snakket med, som faktisk var vellykket fra begynnelsen. Eksplisitt EP6 Hvordan Colin Jessup gikk fra lagerarbeideren til profesjonell forexhandler og snart å bli fondleder. Velkommen til denne måneden s episode av The Trading Lifestyle Podcast I denne episoden satte jeg meg ned med Colin Jessup og fant ut nøyaktig hvordan han gikk fra å jobbe i et lager til trading Forex for living Men det er ikke alt. Eksplisitt EP4 Adam Jowett On Ikke har en mentor, slår kreft og handel for en levende. Denne måneden er episoden av The Trading Lifestyle Podcast funksjoner Adam Jowett, en heltids profesjonell handelsmann fra Sydney, Australia Trading ut av garasjen hans, kan Adam ikke være det du ser en pro trader å være like. Explicit EP3 Ex-Olympian Chris Lori og hvordan sport gjelder for Forex Trading. På denne episoden av The Trading Lifestyle Podcast, er jeg glad for å ha Professional Trader, Fondforvalter, Trading Mentor og tidligere Olymp Ian, Chris Lori Jeg finner ut nøyaktig hvordan han ble startet i handel, noe som har bidratt til hans suksess og den. Eksplisitt EP2 Full-Time Trader Intervju Jessica Peletier, AKA Rogue Traderette. Hei Traders i dag, jeg er stolt av å presentere den neste intervju i serien min kalt The Trading Lifestyle Podcast Mitt første intervju med Pro Trader Haji Warithu gikk bra, og jeg håper du nyter dette intervjuet fordi det var mye moro. Drikke med verdi. Beste podcast noensinne, jeg får innsikt, motivasjon, ideer og Virkelig omsettelig informasjon basert på hvor nyttig informasjonen Det ikke handles som i plukker, men omsettelig som i ting jeg kan undersøke for å forstå og bidra til å gjøre min handel bedre. Det er kult å høre verten bli bedre og bedre i å intervjue sitt folk også. Denne podcasten blir bare bedre og bedre Jeg gleder meg til å høre på det hver uke og har allerede lyttet til noen av dem 3-4 ganger og hører noe nytt nesten hver gang. Takk så mye for å ha en så nyttig podcast og ikke sjamløst plugg dine egne produkter eller agendaer - fem stjerner i glemsel. Kanskje intervjueren trenger litt trening eller erfaring, men gjestene er fantastiske og informasjonen er ikke å bli funnet andre steder. Det er rå, jordnær, nitty gritty trading råd Very real stuff. Great podcast. Slideshare bruker informasjonskapsler for å forbedre funksjonalitet og ytelse, og å gi deg relevant annonsering. Hvis du fortsetter å surfe på nettstedet, godtar du bruk av informasjonskapsler på dette nettstedet. Se vår brukeravtale og personvernpolicy. Slideshare bruker informasjonskapsler for å forbedre funksjonalitet og ytelse og å gi deg relevant reklame Hvis du fortsetter å surfe på nettstedet, godtar du bruken av informasjonskapsler på dette nettstedet Se vår personvernerklæring og brukeravtale for detaljer. Beskriv alle dine favorittemner i SlideShare app Få SlideShare-appen til å lagre for senere, selv offline. Fortsett til det mobile nettstedet. Dobbeltklikk for å zoome ut. Produsentintervjufondsleder Chris Lori Full Inter se Transcript. Share dette SlideShare. LinkedIn Corporation 2017.

No comments:

Post a Comment