Sunday 22 October 2017

Fxeducator Forex Trading Med Ed Ponsi Bloggen


Forex QI kan huske å spørre om det skulle være to forskjellige priser på diagrammet Selvfølgelig lærte jeg senere at det bare ville være en pris som ble mer nøyaktig beskrevet som valutakursen på hvert Forex-diagram. Det tok litt tid for meg å innse at jeg trengte å bruke lengre tidsrammer i Forex enn jeg tidligere brukte for å handle aksjer Denne realiseringen var et gjennombrudd i overgangsprosessen hvis du handler amerikanske aksjer, du har nøyaktig 6 timer per dag for å plassere handler, forutsatt at du ikke handler pre-market eller post-market-sesjoner Dette får handelsmenn til å tenke i form av kortere tidsrammer, med mindre de er svinghandlere eller handelshandlere Forex, derimot, er et 24-timers marked, og selv om bevegelsen kan være plutselig og dramatisk , det meste av aktiviteten spiller ut over en lengre periode. Vær også oppmerksom på at vi i Forex-markedet ikke handler individuelle selskaper i stedet, vi handler hele økonomier. Fortunes av ethvert enkelt selskap kan chang e dramatisk over en relativt kort periode, Lehman Brothers, noen, men verdens største økonomier er enorme sammenlignet med enkelte selskaper, og deres skjebne endrer seg sakte. Dette skaper en stor fordel for Forex-forhandlere, og er hovedårsaken til at trender i Forex markedet har en tendens til å være så dramatisk og vedvarende Mange handelsfolk liker å si Trenden er din venn, men i Forex markedet kan vi si at trenden er din beste venn Lykke til. Hei Ed, spørsmålet jeg ønsket å spør du om styrken til asiatiske valutaer i nær og fjern fremtid, og spesielt den kinesiske yuan. Det er kanskje rimelig å si det, da pundet ble erstattet av amerikanske dollar for en tid siden og falt kraftig over et tall av år, så må vi kanskje forberede oss på hvilken valuta som sannsynligvis vil sette pris på mer på lang sikt mot amerikanske dollar. Den kinesiske valutaen kan ikke handle for øyeblikket, så spørsmålet er dette, hva er den beste måten å ta fordel fra li kely fremtidig takknemlighet for asiatiske valutaer Ville Singapore-dollar og Hong Kong-dollar være et delvis svar Takk på forhånd for din hjelp. Ponsi takk for spørsmålet ditt Hvis du skal spille nedgangen til amerikanske dollar, går du igjen å ha tålmodighet - selv om amerikanske utgiftspolitikker som nylig er vedtatt, vil tjene til å akselerere denne prosessen Som du nevnte var reservevalutaen fra det attende og nittende århundre uten tvil det britiske pundet. GBP steg gradvis sin trone til greenbacken som USAs økonomi ble verdens største i begynnelsen av det 20. århundre Høsten av det britiske imperiet sammenfalt med sammenbruddet av det britiske pund. De mest sannsynlige kandidatene til å lykkes den amerikanske dollar som verdens reserveringsmone er den kinesiske yuanen og euro-Kina s økonomi vil bli verdens største i løpet av de neste ti til tjue årene i mellomtiden kan land som Polen og Danmark bli trukket til euroen som det har gjort Red den nåværende økonomiske storm i rimelig god form - i hvert fall så langt Mange tropper opprinnelig trodde at Den europeiske monetære union ville falle fra hverandre når de konfronteres med sin første store krise, men nå øker andre land deres planer om å vedta den felles valutaen. Det er mye å like om Singapore-dollaren SGD Singapore har ikke en sentralbank i stedet, valutaen er forvaltet av den monetære myndigheten i Singapore. MAS er seriøst forpliktet til lav inflasjon, og i motsetning til mange sentralbanker klarer det ikke å styre sitt monetære system via interesse priser Singapore er klar til å dra nytte av den fortsatte eksplosjonen av veksten i Kina. Et annet langsiktig spill på Kinas vekst er Hong Kong Dollar HKD handler innenfor et smalt band mot amerikanske dollar, og det vil være ekstremt vanskelig å opprettholde det band hvis greenback faller fra hverandre HKD har handlet mellom 7 75 og 7 85 mot USD i år Et plutselig fall i USD kan føre til en plutselig og dramatisk streng dirigering av Hongkong Dollar Både HKD og SGD vil være gode kandidater til å inkludere i en diversifisert valutaportefølje designet for å beskytte mot svakhet i USD. Posted av Ed Ponsi klokken 58 58. Intervju med Ed Ponsi fra FXEducator. Photo Courtesy av MoneyShow. Jeg har nylig hatt mulighet til å intervjue Ed Ponsi, en profesjonell Forex-aktør som ser ut til å være helt nedsenket i markedene. I tillegg til å publisere en bok som nylig ble kalt Selling America Short The New World Order mot den amerikanske middelklassen, er Mr Ponsi også ansvarlig for FXEducator et kurs for Forex kurs for nye handelsmenn som ønsker å få et bedre perspektiv på handel med valutamarkedene. Mr Ponsi skal presentere på Traders Expo Dallas i juni 2012, sammen med Rob Booker og en rekke spennende høyttalere. Det var virkelig interessant og spennende å lære mer om Mr Ponsi s arbeid og hans synspunkter om Forex verden, og jeg håper du nyter et intervju med dette fascinerende og personable Forex Figur e.1 Hvordan ble du først interessert i Forex. Jeg var lagerforhandler for et boutiquefirma på Wall Street, men jeg hadde en tendens til å tenke globalt. Jeg var alltid innstilt på de internasjonale nyhetene, og lette etter en kant og betalt mer oppmerksomhet til makrohendelser i motsetning til mikro. Noen påpekte at mine metoder og demeanor virket bygget for valutamarkedene, som er kjent for å være nyhetsorienterte og for å danne massive trender. Så bestemte jeg meg for å undersøke valutaen markedet, og da jeg lærte om fordelene med hensyn til likviditet og gjennomsiktighet, ble jeg hekta.2 Hva gjorde du på forhånd. Jeg jobbet en sommerjobb på Philadelphia Børs når jeg var i mine tenåringer, og det er hvordan jeg ble interessert i handel. Senere eide jeg en liten bedrift, men handlet egen konto på siden. Jeg bygde opp en ganske god track record, og brukte den til å lande et oppføringsnivå handelsarbeid på Wall Street-skrivebordet. Det var grovt først, jeg måtte justere mine teknikker for å overholde selskapet s handelsprofil, men etter en steinete start falt alt på plass. Når jeg vellykket innlemmet deres teknikker og risikostyring i min handel, var det ingen å se tilbake.3 Hvilke handelsmetoder eller strategier bruker du. Jeg bruker ikke bare en teknikk jeg føler at du må være fleksibel for å ta det som markedene er villige til å gi deg. For eksempel identifiserer jeg noen ganger meg selv som en trendhandler, men markedene har ikke alltid en tendens til å fungere veldig bra, akkurat nå er markeder ikke bra i det hele tatt, så jeg fokuserer på andre teknikker jeg sannsynligvis bruker syv eller åtte teknikker i det hele tatt, hver utformet for å dra nytte av en bestemt markedstendens.4 Hvilke par s handler du. Det varierer jeg tror ikke du bør spesialisere seg i en eller to par i stedet jeg handler hvilket diagram som ser best ut til meg. Jeg pleide å handle USD CAD ganske mye, men nå har paret blitt kjedelig. De fleste handler jeg har tatt nylig involvert USDJPY, AUDUSD, EUR AUD, og EUR CHF Seks måneder fra nå , avhengig av hvordan markedet beveger seg, kan svaret være helt annerledes.5 Implementerer du de samme handler for deg selv og dine kunder Hvis ikke, hvorfor ikke. Ja, det er fornuftig. Handel med andres penger bør ikke være annerledes enn handle din egen, bør du alltid prøve å gjøre den beste handel mulig Jeg elsker følelsen av å treffe et nytt høyvannmerke i kundekontoer Hvis jeg ser en god mulighet, vil jeg at alle skal nyte fordelene.6 Hvor mange timer hver dag bruker du trading Forex. Det er morsomt, jeg antar det avhenger av hva du mener ved handel. Noen tror at handel består av å trykke mange knapper, stadig kjøp og salg. Jeg pleier å holde posisjoner for en stund, noen ganger uker, så jeg m ikke stadig inn eller ut av det vil jeg heller plassere en god handel enn et dusin middelmådige handler, fordi en god handel vil tjene mer penger. Men hvis du vil vurdere forberedelse, som er 90 av kampen, som en del av handel, så m alltid handel Jeg leser hele tiden, jeg s tudy økonomi, grunnleggende, technicals, nyheter, taler, alt jeg ikke holder oversikt over hvor mye tid jeg bruker gjør dette hver dag, fordi det er en konstant prosess. Som handelsmann må du virkelig elske det du gjør, så jeg ville ikke klassifiser noe av dette som arbeid Du lærer alt du kan på grunn av et ønske om å vite og forstå, og selvfølgelig å gjøre de beste handelsavgjørelsene.7 Hva ser du som den største fordelen med trading Forex Den største ulempen. Den største fordelen er gjennomsiktighet På aksjemarkedet, hvis du virkelig vil forstå hva som skjer i et selskap, leser du nyheten, studerer balansen, hører på konferansesamtaler og et dusin andre ting. Disse selskapene kan spille triks med regnskap, skrive av tap, skift fortjeneste fra kvart til et annet og det er tusenvis av selskaper å bekymre seg for. I valutaverdenen er det mye enklere hvert land utgir nesten samme informasjon sysselsetting, BNP, inflasjon, produksjonsdata osv. e er bare et dusin eller så store valutaer å følge, i stedet for et univers på 10.000 aksjer. Fordi det er et mye mindre spillerom, er det lettere å holde styr på alt. Den største ulempen for meg var mangelen på nøyaktig voluminformasjon i Forex Med daglig omsetning på 4 milliarder USD og økende, er det rett og slett ingen måte å holde en nøyaktig telling av all handelsaktivitet i forexmarkedet. Sporvolum i Forex er som å telle sandkorn på en strand, så vi må basere handel beslutninger om andre faktorer enn volum.8 Hvordan kom du til å utvikle FXEducator Når jeg opprettet FXEducator i 2005, fordi det var en slik mangel på god handelsinformasjon tilgjengelig, vet jeg nøyaktig hva handelsmenn trenger fordi jeg var i skoene deres på en gang Traders trenger gode, handlebare strategier som fungerer De trenger å ha et arsenal av handlingsstrategier, og de trenger å vite riktig tidspunkt for å bruke riktig strategi. Og de trenger å få solid informasjon fra en erfaren profesjon Jeg er ikke en erfaren profesjonell selger.9 Hva gjør FXEducator forskjellig fra andre Forex-utdanningssystemer. Det er folk som forstår hvordan man handler, men kan ikke formulere det godt. Det er også mange mennesker som er villige til å lære deg hvordan du skal handel, men mange av dem kan egentlig ikke gjøre det selv Men det er svært få egentlige handelsmenn som lærer, og hvem er gode på å lære, jeg er heldig fordi jeg vet hvordan jeg kan tjene penger som handelsmann, og jeg kan forklare det for alle mennesker fortell meg dette er en sjelden kombinasjon, og det er derfor FXEducator har vært så stor suksess. FXEducator har eksistert i sju år nå, og på den tiden har jeg sett mange konkurrenter komme og gå Folk setter pris på kvalitet i denne virksomheten, en villighet til å gå den ekstra mile, og det er derfor vi har vært vellykket. 10 Tilbyr du personlig coaching eller rådgivning til dine FXEducator studenter. Jeg har ikke gjort det i mange år, men vi får alltid forespørsler mellom min handel, skriving og tv app det er vanskelig å finne tiden, men vi får så mange forespørsler, og jeg hater å la folk ned. Noen ganger senere i år kan jeg ta noen studenter under min fløy hvis jeg kan finne tiden. Alt tror du at Forex verden har endret seg i lys av euroområdets gjeldskrise. Hvor ser du fremtiden på vei. Det har alltid vært krise og endring i markedene For femten år siden var det ingen euro og femten år fra nå kan være borte, eller overleve i en helt annen form De beste handelsmenn er de som tilpasser seg forandring Spillet endres alltid, og hver gang det gjør, faller noen handelsmenn bort, men de gode tilpasser seg og overlever. Jeg kan ikke forutsi fremtiden, men jeg kan forberede meg på det ved å tillate meg å akseptere mulighetene nå. Kanskje Hellas forlater euroområdet, og euro-valutaen stiger, eller kanskje Tyskland vil gå, og vi vil handle Deutsche Mark igjen. Kanskje en dag vil ikke amerikanske dollar være reserven valuta av verden Kanskje Kina vil flo på Yuan, hva vil det med den japanske yenen Det er et uendelig spill av muligheter, og jeg er heldig for å kunne spille det spillet for en levende. Om Sara Patterson. Siden mine tenåringsår hadde jeg to lidenskaper - Politikk og tjene penger Kort tid etter at jeg fullførte MA i politisk vitenskap, snublet jeg over Forex-verdenen, og jeg innså at jeg kan få min kake og spise den også. Nå gleder jeg meg til å oversette nyheten til lønnsomme handler og hjelpe andre utforske verden av Forex. Post navigasjon. En tanke på Intervju med Ed Ponsi fra FXEducator. a flott intervju med et av de beste sinnene i valutaverdenen, om ikke det beste. Skrevet av Muri 05. juni 2011 kl. 19.00. FXEducator Forex Trading med Ed Ponsi FXEducator DVDRip engelsk 624 464, 23 97 fps XviD 1644 kbps MP3 192 kbps AVI 1 02 GB Genre eLearning, Trading. A Forex Trading Master Course for handelsmenn på alle nivåer av dyktighet og erfaring, undervist av pro trader Ed Ponsi , forfatter av bestselgende Forex trading book Fo rex-mønstre og muligheter En grundig, ekstremt detaljert Forex trading kurs. Introduksjon til Forex Trading Forex Trading Strategies. Om Ed Ponsi Ed Ponsi er president for FXEducator LLC og er tidligere Chief Trading Instructor for Forex Capital Markets FXCM. En erfaren profesjonell handelsmann og pengeforvalter, Ed har gitt råd til hedgefond, institusjonelle handelsmenn og enkeltpersoner. av alle nivåer av dyktighet og erfaring En ettertraktet høyttaler, konsulent, kommentator og skribent, Ed har dukket opp i mange seminarer, handelsblader og live-sendinger, og er en hyppig bidragsyter til handelswebsider. Du tjener penger på dine eksklusive delte lenker Visste du at Mgcash vil betale deg et gjennomsnitt på 500 per 1000 filnedlastinger. ForexTrendy er en toppmoderne programvare som er i stand til å oppdage de mest lønnsomme fortsettediagrammønstrene. Det skanner gjennom alle diagrammer, på alle tidsrammer og analyserer alle mulige brudd . Legg inn en kommentar. Forex mønstre og muligheter Trading Strategies for trend og Range-Bound Markets. While de fleste bøker om trad Forex Patterns og Probabilities gir deg sanntidsstrategier og en sjelden følelse av klarhet om de spesifikke mekanismene i valutahandelen. Ledende handelspedagog Ed Ponsi vil forklare drivkraften i valutamarkedene og vil gi strategier for å gå inn i, avslutte og administrere vellykkede handler. Tusenvis av diagrameksempler og forklaringer vil veilede deg hvert trinn på veien og la leseren se over skulderen til en profesjonell handelsmann som er hardt på jobben på hans håndverk. Denne boken gir handelsmenn med trinnvise metoder som er basert på reelle markedstendenser Strategiene i denne boken presenteres tydelig og detaljert, slik at alle som ønsker å kan lære å handle som profesjonelle. Det er skrevet i en stil som er lett å forstå, slik at leseren raskt kan lære og bruke teknikkene som tilbys. Flere bøker av denne forfatteren. Teknisk analyse og diagramfortolkninger. Ed Ponsi Forex Pl aybook. It har vært nesten syv år siden utgivelsen av min første bok, Forex Patterns og Probabilities tilgjengelig her, og til denne dagen jeg er ydmyket av svaret, mottar jeg fortsatt e-post fra folk over hele verden som elsker denne boken, og for at jeg er veldig takknemlig Ta en titt på kommentarene nedenfor, oversatt til engelsk via Google translate Takk til alle som spiller en rolle i min suksess. Google Oversettelse Hilsener alle Nylig har jeg mottatt en epost som ble lagt om forex, men faktisk den beste forexen boken jeg noensinne har hatt er mønster og sannsynligheter for ed ponsi informasjon er tydelig og veldig lett å forstå det for eksempel, kapittel 10 forteller historien om den ultimate indikatoren for formålet med denne indikatoren er prisen eller en hvilken som helst pris selv, var stort sett redaksjonelle ide for støtte og motstand i teknisk analyse gullpris klasse jeg tok fra dette kapittel 10 av slikt er jeg veldig, veldig rekemen denne boken til deg selvfølgelig etter at du har min bok p det er alltid en ære å lag opp med CNBC s Jim Cramer Her er vår analyse av IBM og den fascinerende sammenstillingen mellom de to. Celeste Dion, Guns n Roses, Tori Amos, Velvet Revolver, The Cult, Gladys Knight og Pips, Kings of Chaos og mer Matt Sorum har en fantastisk karriere musikk er bare en del av det. Matte har min stemme for Den mest interessante mannen i verden La oss si det på denne måten han er mer enn en Rock n Roll Hall of Fame trommeslager Han sa sanger, sangskriver, arrangør , gitarist, aktivist og filantropi. Hans soloalbum Stratosphere er planlagt til utgivelse i mars. Han forbereder seg på to separate turer, med Matt Sorums Fierce Joy og Kings of Chaos hans nye all-star rock prosjekt. Følg Matt på Twitter mattsorum og besøk. Just som nyheten om Tyrkias enorme takkestigning, skjedde jeg å sitte foran et kamera ved CNBCs hovedkvarter. Sjekk ut videoen her. Siste natt brukte Jim Cramer min kartanalyse på Mad Money CNBC for å forklare den nåværende situasjonen i Alcoa sikkert, aksjen har skyroc keted, men er løp over, eller kan den fortsatt fortsette høyere. Denne artikkelen forklarer alt. Som vanlig kombinerer Jim sin grunnleggende dyktighet med mitt tekniske arbeid for å analysere denne aksjen, som vi begge tror fremdeles har plass til å løpe. alltid en ære når Jim Cramer bruker skjemaene mine på CNBC I går kveld jobbet vi sammen for å analysere HPQ, og de tekniske og grunnleggende snakkes fint. Her er klippet. Det neste kapitlet i en av de virkelig episke historiene i rockhistorien er i ferd med å bli skrevet Someday vil det lage en flott film. Vil det være en forsiktighetsfortelling eller en fortelling om forløsning. Historien om Stone Temple Pilots er fulle av høyder og nedturer, pusset med drama og narkotika. Det er en drøm om rockstardom som går i oppfyllelse mareritt av uenighet før kollapser inn i en haug med juridiske brev. Kan denne historien ha en lykkelig slutt Bare for noen måneder siden virket det umulig Hvordan ville bandet erstatte den strålende, men plaget Scott Weiland, en av de mest ikoniske vokalister og utøvere o f hans generasjon Nyodokte Stone Temple Pilots med Chester Bennington hva ville bandet høres ut som med Linkin Park-frontmannen ved roret Med 8. oktober utgivelsen av bandets nye fem-sang EP, High Rise, skal vi finne ut. s graver inn i High Rise Track etter spor.1 Ut av tiden Bandet åpnes med en full-gasspjeld, lynrask riff, med Bennington etablere sin tilstedeværelse over toppen Sangen starter som en kampkryp, og injiserer melodi og harmoni i melodi blandingen før du pløyer tilbake til hovedtemaet Til tross for kjente elementer, er Out of Time en avvik fra hva STP har gjort tidligere. Utgitt som en enkelt i mai, var sangen godt mottatt, og nå nummer 1 på både Active Rock og Mainstream Rock charts.2 Black Heart Fans som bare er tilfeldig kjent med Benningtons arbeid, vant ikke hva som rammet dem. De ville sannsynligvis aldri forestilt seg Bennington som en melodisk poprock-sanger, men den rollen han spiller på Black Heart, det er stilen som kommer til ham så naturlig, det er vanskelig å tro det er ikke hans krav på berømmelse. Her, Bennington synger en ren melodi over en levende, stomping beat En sammenstilling av lyse harmonier og mørke tekster, Black Heart hopper sammen og ruller deretter inn i en uimotståelig harmoni Laden pause, som fører til en velsmakende, country-stekt solo av gitarist Dean DeLeo Som en hvilken som helst stor melodi, ser Black Heart ut til å slutte nesten for fort og forlater lytteren lengter etter en gjentagelse.3 Samme på innsiden Her skifter tonen dramatisk bandet driver en presserende riff som Benningtons vokal tar på seg en nesten engelsk kvalitet Det er et vakkert uventet ekteskap av musikk og tekster, med bandet som gir en intens bakgrunn som Bennington klagende spørsmål. Når slutter vi å late som om vi er alle de samme på innsiden Den slutter med en drømmende, melodisk gitar solo som er ren magi.4 Cry Cry Bandet viser mesterlig dynamikk på dette nummeret Det starter med en sumpfull gitarriff, og skifter deretter inn i et forsiktig vers allierte bygger med skinnende gitarer Bassist Robert DeLeo står her ute, mens han henger tilbake under verset, og setter seg inn når sangen eksploderer i sitt dramatiske, hardrockende kor. Av de fem sangene på High Rise høres dette nærmest klassisk STP.5 I morgen Med intrikat lagde gitarer, kan dette være den beste melodien på High Rise Bennington s vokal bygg langsomt, så sveve som en fugl som tar på fly Eric Kretzs trommeslag er herlig her, hans fyller dukker som fyrverkeri under sangens bro. Hva er hovedopptaket fra High Rise Chester Bennington er definitivt en annen smak fra Scott Weiland, men på egenhånd vil han overraske mange skeptikere. På High Rise viser han seg en kjempeflott, nesten undervurdert vokalist med stor følelse av melodi Han er kjent for sine høyspenningsforestillinger med Linkin Park, men like effektiv her i sin nye rolle. Ikke bare gjør han det høres enkelt, men Bennington ser ut til å selvfølgelig få STP, et band som han vokste opp idoliserende og drømt om fronting Han sa naturlig passform her. Kritikere vil si at High Rise ikke høres ut som STP s tidligere arbeid, og det er sant. Men etter ytterligere gjennomgang ligner ingen to av dette bandets fem første album deres. 1992-debut, Core, var en stor suksess. Det hadde vært lett for STP å churn ut et annet rett frem, tung rockalbum. I stedet opptok de 1994 s Purple en lys, trippy blanding av forskjellige rockete melder sammen med uforglemmelige melodier og glitrende musikk Interstate Love Song er fortsatt en stift av rockradio, med sin ikoniske, signaturgitarlekk. Parallels suksess ble fulgt av en annen total avgang, 1996 s jazz-infused, downbeat Tiny Music Songs fra Vatikanets gavebutikk. Neste kom den polerte, kjører hardt Rock of Number 4 og den eksperimentelle Shangri-La-De-Da Til det uopplærte øret kunne disse fem albumene lett blitt registrert av fem forskjellige band. Sammensetningsteamet for STP s fortid er bandets forkjærlighet for uforutsigbar adv enturous, rock med uimotståelige melodier og strålende musikalisering. Ved å bruke det som standard, passer High Rise godt. Det virker som den utrolige historien om Stone Temple Pilots er langt fra over.

No comments:

Post a Comment