Friday 17 November 2017

Mustafa Forex Gull Rate


Pengerveksler - Mustafa utenlandsk - Mustafa Centre. Where else i Singapore får du så mange ting under ett tak. Reviewed 8 april 2010. Men det er ikke det beste stedet for en rask shopping De fleste gjenstander er litt billigere Mange er på randen av utløp og varer uten internasjonal garanti er sikkert dårlig Holdningen til nesten alle selgerne hos Mustafa er helt unfriendly. Jeg er ennå å se en vennlig salgsrepresentant der. De er opptatt av å chatte vekk eller stirre på folk. Utsikten de gir hvis du ber om hjelp er noe du vil huske lenge. Det er på tide at de ansatte får spesiell opplæring om hvordan de skal betjene kunder. Hvis Mustafa fortsatt driver forretning, er det bare på grunn av mangfoldet av varer de selger, og den skatt de betaler til govt Deres hoved taktikk er å ikke organisere butikken. Du kan få et individuelt element i forskjellige deler av samme gamle mustafa. Så det er ingen måte du vil savne en ting. Du vil se det på ett sted eller det andre. Men ingen kan noen gang gui de du til elementet, hvis du har det travelt Mustafa mot Srenagoon Road renovert mustafa er litt mer romslig og organisert, men overraskende mindre overfylt. 14 Takk Dilipv. Heavy publikum og ikke forventet god service. Vurdert 14. januar 2010.Mustafa senteret er tungt publikum alltid og turist må vite brannutgangen før de går inn i butikken Det er ikke skikkelig skilt for brannutgang og produktseksjoner Noen av produktene er billige og noen vant. Du må gjøre noen undersøkelser hvis du kjøper dyre ting som slike som gull, elektronikk osv. I fjor gikk jeg med familien min og de fikk ikke lov til å gå inn i kjøpesenteret og vi droppet handlingsplanen. I år gikk jeg igjen noen ganger uten at familien min til Mustafa for å kjøpe tamil er en av de nasjonalspråk i Singapore, og de fleste staber snakker i Tamil, og det var lett for meg å kommunisere gjennom Tamil med dem. Men staber vil fortsatt ikke svare riktig, bortsett fra diamant og noen smykker, jeg spurte om en produkt da spurte de meg om å gå til en annen bygning, etter at jeg nådde en annen bygning, spurte de gutta meg om å gå tilbake til forrige bygning. Jeg ble for mye frustrert og droppet for å kjøpe det produktet. Jeg spurte et personale som hvor øret ringer tilgjengelig Hun svarte Du vet ikke hvor øret ringer jeg sa nei det er i smykker delen Wow hva svaret spurte jeg igjen Hvor er smykke-delen Du kan kjøpe billige produkter i Little India, men ikke i Mustafa Etter kjøpet må du vente for en lang kø for å få GST tilbakebetaling 1 eller 2 staber bare hjelpe kundene jeg har sjekket valutakursen over hele Singapore, gir Mustafa god valuta. Det er bra for smykker. Etter at du har fullført kjøpet, er det mareritt å fange en taxi Du må gå til midten av veien og få en taxi. Åpen åpen 24 timer, kjøp alle produkter i ett tak, beste valutakurs. Konserter Heavy crowd Morgen mindre publikum, staber ikke reagerte riktig, ingen skikkelige tegn inkludert å få brannutgang, ikke å gi riktig respekt for kundene, å få taxi er også vanskelig. Måsa - et sted for ikke å handle. Vurdert 25. august 2009.salgsmenn vet ikke engelsk selv de kan ikke snakke engelsk engelsk du ber om prisen og si fortell du størrelsen jeg ba om undertøy ikke merket vth prislapp. Salgsmenn har ikke produktkunnskap når jeg spurte hva slags materiale som brukes til å lage denne flasken, er det plast eller noe annet salgspike, bare sagt, ikke, og ikke bry deg om å spørre supirior.6 Takk leepeter36.Være forsiktig når du kjøper dyre ting. Vurdert 28. april 2009.As vanlig med indianere, ble jeg satt opp i Little India, og ble regissert til mustafa for shopping av tour guides. the stedet er litt overfylt og trangt på den første dagen kjøpte jeg et JVC-handikapp selgeren, var i første omgang uten å svare, senere relented til å vise noen funksjoner, men jeg vil si at jeg var langt fra fornøyd. Jeg så også på noen speilreflekskameraer. Når jeg var i frukthage, jeg dro til en liten kamera butikk, der jeg fant en fin kanon som var ca 20 under priset enn i mustafa, var fyren ganske vennlig, tok stor forsiktighet i å svare på meg, og jeg lagde deal. later jeg sjekket prisen på handikappet mitt, og fant at jeg hadde overbetalt for det ved changi flyplass pliktfritt var det flere valg av JVC-handikapp, nyere modeller og 25 billigere. Så gå til mustafa, bare for å kjøpe billige parfymer eller såper. 30 Takk praveenmallar. Money veksler - Mustafa utenlandsk - Mustafa Center. Hvor ellers i Singapore får du så mange ting under ett tak. Reviewed 8. april 2010. Men det er ikke det beste stedet for en rask shopping De fleste varer er litt billigere Mange er på randen av utløp og varer uten internasjonal garanti er ganske dårlig Holdningen til nesten alle selgerne hos Mustafa er helt unfriendly. Jeg er ennå å se en vennlig selger der. De er opptatt med å chatte vekk eller stirre på folk. Utsikten de gir hvis du ber om hjelp, er noe du vil huske lenge. Det er høyt når deres ansatte blir gitt spesiell opplæring om hvordan de skal betjene kunder Hvis Mustafa fortsatt driver forretning, er det bare på grunn av mangfoldet av varer de selger, og skatten de betaler til govt. Deres hoved taktikk er å ikke organisere butikken. Du kan få et individuelt element i forskjellige deler av samme gamle mustafa Så det er ingen måte du vil savne en ting Du vil se det på ett sted eller det andre Men ingen kan noen gang veilede deg til varen, hvis du har det travelt Mustafa vender mot Srenagoon Road, renovert mustafa, er litt mer romslig og organisert, men overraskende mindre overfylt. 14 Takk Dilipv. Heavy publikum og ikke forventet god service. Vurdert 14. januar 2010.Mustafa senter er tungt publikum alltid og turist må vite brannutgangen før de går inn i butikken Det er ikke noe skikkelig tegn på brannutgang og produktseksjoner Noen av produktene er billige og noen vant. Du må gjøre noen undersøkelser hvis du kjøper dyre ting som gull, elektronikk osv. I fjor gikk jeg med familien min og de var Nei t la barnevognen komme inn i kjøpesenteret og vi droppet handlingsplanen. I år gikk jeg igjen noen ganger uten at familien min til Mustafa for å kjøpe tamil er et av de nasjonale språkene i Singapore, og de fleste staber snakker i Tamil, og det var lett for meg å kommunisere gjennom Tamil med dem Men staber vil fortsatt ikke svare riktig, bortsett fra diamant og noen smykker. Jeg spurte om ett produkt da de ba meg om å gå til en annen bygning, etter at jeg nådde en annen bygning, spurte de gutta meg om å gå tilbake til forrige bygning ble jeg for mye frustrert og droppet for å kjøpe det produktet jeg spurte en medarbeider om hvor øret ringer tilgjengelig Hun svarte Du vet ikke hvor øret ringene er jeg sa nei det er i smykker delen Wow hva et svar jeg spurte igjen Hvor er smykker-delen Du kan kjøpe billige produkter i Little India, men ikke i Mustafa Etter kjøpet må du vente på en lang kø for å få GST-tilbakebetaling 1 eller 2 staber bare hjelpe kunden Omers Jeg har sjekket valutakursen over hele Singapore, Mustafa gir god valutakurs. Det er bra for smykker. Etter at du har fullført kjøpet, er det mareritt å ta en taxi. Du må gå til midten av veien og ta en taxi. Fordeler Åpen 24 timer, kjøp alle produkter i ett tak, beste valuta vekslingskurs. Konserter Tungt publikum Morgen mindre publikum, staber ikke reagerte riktig, ingen skikkelige tegn, inkludert brannutgang, og ikke gir god respekt for kundene, å få taxi er også vanskelig. mustafa - et sted å ikke handle. Vurdert 26. august 2009.salgsmenn vet ikke engelsk selv de kan ikke snakke engelsk engelsk du ber om prisen og thay fortell deg størrelsen jeg ba om undertøy ikke merket vth prislapp. selgere har ikke produktkunnskap når jeg spurte hva slags materiell bruk for å lage denne flasken, er det plast eller noe annet salgspike, bare sagt, ikke vet, og ikke bry deg om å spørre supirior.6 Takk leepeter36.Var forsiktig når du kjøper dyre ting. Vurdert 28. april 20 09. Som vanlig med indianere, ble jeg satt opp i Little India, og ble sendt til mustafa for å handle av tour guides. the stedet er litt overfylt og trangt på den første dagen, jeg kjøpte en JVC handicam selgeren, var på Første gang jeg ikke reagerte, senere latt etter å vise noen funksjoner, men jeg vil si, jeg var langt fra fornøyd. Jeg så også på noen speilreflekskameraer. Når jeg var på frukthage, gikk jeg til en liten kamerabutikk hvor jeg fant en fin kanon som var ca 20 under priset enn i mustafa fyren var ganske vennlig, tok stor forsiktighet i å svare på meg, og jeg gjorde deal. later jeg sjekket prisen på min handicam, og fant at jeg hadde overpayed for det på changi airport tax free , det var flere valg av JVC-handikapp, nyere modeller og 25 billigere. Så gå til mustafa, bare for å kjøpe billige parfymer eller såper. 30 Takk praveenmallar.145 Syed Alwi Road Singapore 207704 6295 5855. Dette stedet er fantastisk, og jeg mener FANTASTISK Hver gang jeg går her, sverger jeg tiden, så snart du går gjennom d Over Talking of Doors den vennlige og imøtekommende sikkerhetsmannen stoppet øyeblikkelig min venn som tok en stor koffert og informerte oss om å gå og se min kjære, slik at du kan handle lettere. Vi fortsatte med å Swee sin vakre kvinnelige motpart. Alle poser må deponeres hos posen slippe eller trygt tett her gutta og gals Dette er veldig praktisk hvis du trenger å legge vesken et sted i noen timer. Mens jeg går gjennom døren, er jeg fortsatt i ærefrykt for hvor mange ting de har smykker, knivblader og harmoniske alt i nærheten av hverandre Stopp på harmonikene - jeg aner ikke hvorfor vi gjorde det min venn spør kan du spille som svaret er sikkert umm nei, men du kan hvis du kjøper en Alle ansatte er veldig vennlige her - jeg elsker det Maten delen er et must se med så mange krydder det er nesten overveldende Hvis du ikke finner det her, finnes det sannsynligvis ikke. Du kan enkelt kjøpe alle dine matvarer her, og det er perfekt for enhver internasjonal person som ikke finner sin fa Vourite merkevare i de normale supermarkedene jeg hakket da jeg så det store tegnet sier Singapore Suvenirer og under dette skiltet var et krus med Union Jack flagget - jeg sverger Singapore er nå uavhengig hvis du trenger et kamera, TV, batterier, barberblad, såpe , sprøyte, vitaminer, veske, koffert, belte, baby flaske, bil polish, nøkkel eller bare en enkel penn - Mustafa har alt Gå og bli wowed PS den mest utrolige tingen - den er åpen 24 timer og er aldri stille. Dette stedet er massiv Dette var en av de første stedene jeg visste at jeg ønsket å besøke i Singapore Ord kan ikke beskrive størrelsen på dette stedet Ved amerikanske standarder, kanskje det er mellom en 24-timers Macy s og en Walmart på steroider Her kan du kjøpe bokstavelig talt alt Første råd ville være å gjøre deg kjent med skiltet om hvor ting er. Ta et bilde på mobiltelefonen og hold det med deg gjennom hele besøket. Dette vil hjelpe deg når du lurer på hvor du skal finne husholdningsartikler og skjønnhetsprodukter eller ele ctronics og smykker Du kan ikke forlate Singapore uten en tur til Mustafa Dette stedet er quintessential Singapore alle butikker her. STOFF OVER ALT Åpen 24 timer 8 etasjer som spenner til blokker Det er en superbutikk som selger alt og alt Fra elektronikk til skjønnhetsartikler og husholdningsartikler, smykker , og til og med et supermarked Alt var veldig diskontert også, men det kommer med en advarsel - mange av deres varer nærmer seg slutten av holdbarheten deres, så jeg vil holde meg til de ikke forgjengelige her. Det kan bli litt overveldende å handle her , og så lett å gå seg vill, men det er ganske opplevelsen. Det er så mye her Bokstavelig talt alt du kan forestille deg, så jeg videospill, kameraer, bagasje, sjokolade, og hvis noen har sett anthony bourdain, har de billige snøkløverne kjøpt en haug av suvenirer som sjokolade og skudd briller Vær verdt et besøk hvis du ser etter billige ting å bringe hjem. Dette stedet er BANANER IKKE, jeg gjentar, IKKE kom hit på en helg, og hva du gjør, IKKE kom om natten på en fredag ​​eller lørdag kveld Du vil trenge en cocktail og en Xanax etterpå Det er gal Så i stedet når jeg trenger å kjøre til Mustafa, går jeg på den lengste timen som 4a m jeg foretrekker det Det er hyggelig og rolig, og jeg kan komme inn og ut uten å føle at jeg er herding storfe Dette er som den indiske Wal-Mart De har egentlig alt jeg har kjøpt alt fra en koffert eller trådløse hodetelefoner til kjøkkenarrangører, eller en yoga matte og puter, jeg liker ikke dagligvarer, men jeg vil hente litt sjokolade eller krydder her og der. Det er pent priset, og en engangsbutikk, vær oppmerksom når du går. Helt Mustafa er en av de stedene du må se til å tro, som jeg ikke tror på noen vurderinger, vil gjøre det rettferdighet. Det er et stort, flere nivå senter som har alt du kan ønske. Baby klær, tannkrem, frisk frukt, gull, elektronikk, ramen fra hele verden, idk hvis du kan forestille deg at de sannsynligvis har det Best av alt, prisene her er mye billigere enn de fleste supermarkeder. Denne galskapen er åpen 24 7, så det er ingen unnskyldninger om hvorfor du ikke kan gå. Kjøper for meg inkluderer kaya, Ovomaltine, Kinder flodhester og himalaya leppebalsam. Og du må Mustafa er slik et flott sted å handle for alt. De har Chloe parfymer, Victoria Secret body spray, all slags elektronikk, suvenirer, poser som ligner ahem, klær og mye mat. En ting å merke seg er at de vil sette en glidelås på alle plastpose du bringer inn i butikken Hvis det er en stor pose, kan de få deg til å sjekke det. Jeg tilbrakte mesteparten av tiden på gulvet med mat. Utvalget er ganske enkelt fantastisk. Selvfølgelig har de et stort utvalg av indisk mat, men de har også informasjonskapsler fra Storbritannia, syltetøy fra USA og et fantastisk utvalg av sukkerfrie kaker og sjokolade. Prisene er rimelige også. Hvis du blir sliten av shopping og trenger å fylle opp, stopp av Mustafa Cafe. Det er utendørs - de har billig indisk mat og kylling nuggets. Cam her for å avkjøles mens du utforsket lite India Så det var vel verdt det Funnet litt fin te Var overrasket over zip-slipsen de satte på den, men de må ta butikklifting v på alvor. Det var en labyrint inni og navet sier at han blir nervøs i de stedene bc hvis det er s Alltid en brann vi d brenner i live siden det er så overfylt og labyrint som der inne. Minner meg mest om like flushing-markedet eller de store stedene i Bangkok hvor de selger alt jeg ikke vet at jeg vil gå tilbake siden nå, jeg tenker på brann rømningsruter Men godt sted å dukke inn når det er flammende varmt ute. Stor og ansvarlig Kjøpesenteret er ganske stort og spenner over 6 etasjer. Finnes omtrent alt der, med matvarer, spesielt fra hele verden. Den rene latterligheten av å være i stand til å kjøpe så mange forskjellige ting på ett sted kan, og gjør, trompen selv den største av Walmart s i USA Kan være litt exasperating hvis du går dit og du vet hva du leter etter, da det kan ta deg en stund å finne det, bare gjennom ren størrelse på stedet Åpent 24 timer i døgnet, hver dag I et område som er opptatt 24 7 også Ganske praktisk og ligger nær offentlig transport og MRT Massevis av spisesteder i området. Jeg har lært om dette stedet fra CNN Bourdain Vis, Layover Gikk her fra Little India Det man burde gjøre er å gå av ved Farrer Park og gå 2 kvartaler vest. Meget lettere å gjøre, esp med den fryktelige luftkvaliteten og stiflende fuktighet. Her fant jeg min sandeltre såpe fra Mysore Så billig også fikk Tiger Balm flytende mygg spray my fetter sverger ved --- men kicker laget i SG jitron peds stetoskop for som 49 USD Billige spenning Åpne 24 timer, med en kafé utenfor for billige indiske chsi, kathi, naan, osv. Dette stedet vil gjøre Du er frustrert hvis du ikke liker Bric en brac, loppe-type surfing, for hele behemothal stedet mangler rekkefølge hvis ure jager ned noe v spesifikt, og det kommer snart ikke å skje Gulv av ting, overalt Hundrevis av samme ting dine øyne vil bugge ut. Mustafa Center. Aww, din nettleseren har JavaScript slått av. Eksempel Det er et par ganger i livet når et måltid er så faglig utformet og planlagt at det ikke er noe geni. I går kveld hadde jeg en av disse måltidene - Mahi Mahi. Retten var perfekt forberedt Grillet , saftig og frisk uten et snev av fishiness En glasur av mandarin saus brakt et snev av tart søte Fisken ble plassert på en høyde av søt plantain ris Kombinasjonen av fisk og ris alene var å dø for. Men som kun ekspert kokker kan oppnå, ekstra garnishes gitt enda sterkere, vakre smaker Pickled løk topping fisken gjort for en enda finere smak opplevelse, mens grønne bønner skjult under fisken lagt til friskhet og fullført hver bit. Bare tilgjengelig i Yelp app. Få de tommene klar å legge igjen en anmeldelse ved hjelp av Yelp Mobile App.

No comments:

Post a Comment